کاشت مو

ساخت وبلاگ

در روش(SUT)  دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش  نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ؛ مامی توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو راتا  14000 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی می باشد را انجام دهیم . همانطور که در عکس های قسمت گالری ملاحظه می کنید. در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست کاشت مو SUT روشی است که به دلیل کمترین تهاجم، کوتاه تر بودن دوره ی نقاهت آن در مقایسه با سایر روش ها با کمترین نرخ عوارض برای بیمار اقتصادی تر است و اسکار های قابل مشاهده برای بیمار نسبت به روش کاشت موی FUT به جای نمی گذارد.

 

 

 

 

 

منبع : کلینیک خانه سفید

کاشت مو...
ما را در سایت کاشت مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.kh kashtemoooo6 بازدید : 100 تاريخ : يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 0:58

آیا کاشت مو عوارض دارد ؟عوارض کاشت مو:

ریزش موی سر بعد از کاشت مو

جوش بعد از کاشت مو

خارش سر بعد از کاشت مو

قرمزی پوست سر بعد از کاشت مو

پوسته شدن سر بعد از کاشت مو.

ورم چشم بعد از کاشت مو

 

منبع : کلینیک خانه سفید

 

کاشت مو...
ما را در سایت کاشت مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.kh kashtemoooo6 بازدید : 122 تاريخ : يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 0:54

نتیجه تصویری برای ریزش موی سکه ای ایران فیت

در ریزش موی سکه‌ای، در یک یا چند منطقه گرد یا تقریبا گرد در سر به طور ناگهانی موها ریزش می‌کنند که در این حالت پوست سر قرمز یا ملتهب نمی‌شود. این نوع ریزش ممکن است بعد از یک استرس شدید روحی یا جسمی اتفاق افتد. همچنین ممکن است همراه با بعضی بیماری‌ها مانند بیماری‌های تیروئیدی، بستری شدن در بیمارستان یا مصرف برخی داروها رخ دهد. در این بیماری هم سیستم ایمنی به ریشه مو حمله می‌کند با این تفاوت که ریشه مو کاملا از بین نمی‌رود.

ریزش مو دیگری وجود دارد که مانند ریزش موی سکه‌ای بر اثر استرس شدید یا بیماری رخ می‌دهد با این تفاوت که این نوع ریزش مو بعد از چند ماه از بیماری یا استرس اتفاق می‌افتد. همچنین این ریزش مو تمام سر را درگیر می‌کند. با وجود اینکه مضطرب کننده است ولی معمولا از همه ریزش موها بهتر درمان‌پذیر است و با درمان و مصرف داروها و محلول‌ها، مو مجددا رشد کرده و به حالت اولیه خود بازمی‌گردد.

کاشت مو...
ما را در سایت کاشت مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.kh kashtemoooo6 بازدید : 108 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 1:31